piątek, 28 grudnia 2012

Be positive

Gdyby nie kalendarz, który wisi przede mną to nie uwierzyła bym, że mamy aktualnie grudzień. Słońce, które  jasnymi promieniami świeci mi w ekran i brązowo zielone pola za oknem. Proszę no na prawdę?? Jak chodziłam do szkoły to ledwo przedzierałam się przez zaspy i zlodowaciałe chodniki, a teraz plucha i ciepło. Nawet już w domu tata nie napalił, bo nie ma potrzeby. A mój jeszcze nie ulepiony bałwan, sanki, których nie odpuszczam pomimo starości i ten biały wieczór?? Ja się tak nie bawię naturo! Oznajmiam Ci to stanowczo i żądam zwrotu śniegu. Natychmiast, od zaraz! Ok proszę ładnie.... A teraz oddasz go nam??
Ok poważnieje :). Z powodu wiosennej pogody inspiracje przywodzące tą porę roku na myśl.
A u was jest śnieg??
















3 komentarze:

  1. lovely inspiraiont! especially the be positive one :)
    have a great weekend <3
    LOOVE

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne inspiracje ;)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, uwielbiam oglądać takie blogi gdzie można znaleźć fajne inspiracje :D Pozdrawiam i zapraszam co mnie :D

    http://joanna-balcerzak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń